FINANSerka. Porównywarki i kalkulatory finansowe online, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku

czytaj więcej

#wybierz najodpowiedniejszy dla siebie program z którym chcesz działać

#promuj kampanie zgodne z treściami, które zawarłeś na własnej stronie

#zarabiaj łącząc surfing online, własny biznes z przyjemnością

#monetyzuj ruch na stronie, którą posiadasz

bądź #najlepszy

sprawdź możliwości

Również na rynkach sportowych np. związanymi ze sportami zimowymi (snowboard, narciarstwo) inwestuje się w programy partnerskie - ze względu na to, iż istnieje sporo stron traktujących o sportach zimowych, strony te są potencjalnymi partnerami programów partnerskich. W przypadku, gdy duże firmy uruchamiają swój program partnerski, robią to najczęściej na bazie narzędzia stworzonego specjalnie na ich potrzeby i niezależnego od innych podmiotów. Pozostali gracze korzystają z oprogramowania zewnętrznego, ogólnie dostępnego, choć integrowanego indywidualnie  lub decydują się na udział w programach afiliacyjnych, które oparte są na sieciach programów partnerskich.

 

Regulaminy programów partnerskich najczęściej dokładnie precyzują rolę uczestnika takiego programu. W większości przypadków partner nie jest ani przedstawicielem organizatora ani pośrednikiem pomiędzy klientem a sklepem.

 

Partycypowanie w programie partnerskim jest rodzajem telepracy.

 

Istnieje kilka metod promocji linków affiliacyjnych w programach partnerskich, m.in:

 

  •     Promocja linków w mediach społecznościowych

 

  •    Umieszczenie kodów lub linków partnerskich na własnej stronie internetowej lub blogu   

 

  •     Promocja na forach dyskusyjnych

Skuteczność wyrażona przez #zadowolenie

TY - zostań wydawcą

Zostając wydawcą, uśmiech na twojej twarzy pojawi się obok każdej zarobionej złotówki, która pojawi się na twoim koncie, a "apetyt zacznie rosnąć w miarę jedzenia". Reklamodawcy nagradzać Cię będą hojnie za każdego pozyskanego klienta lub za nowe zamówienie, które pojawiło się dzięki tobie. Zostań wydawcą, który pobiera dodatkowe miesięczne wynagrodzenie z Internetu.

Klient

Klient jest szczęśliwy, ponieważ otrzymał dokładnie oczekiwany produkt lub usługę. Nie musiał jej szukać - otrzymał go dzięki Tobie. Z łatwością obejrzał swój ulubiony film, zamówił potrzebne przedmioty, w większości przypadków ze zniżki, wygrał cenny kupon do znanego sklepu dyskontowego lub pobrał aplikację mobilną, dzięki której jego podróż będzie przyjemniejsza. To twoja zasługa.

Reklamodawcy - dla Ciebie

Reklamodawca płaci tylko za osiągnięty efekt, a nie tylko za przejście na swoją stronę internetową. Jego firma rozwija się dzięki tobie, jest więcej użytkowników i więcej klientów, którzy chętnie robią zakupy w jego portalu. Nie pali swoich pieniędzy na standardowe reklamy non-profit. Zamiast tego zapewniasz mu ruch wysokiej jakości, za który otrzymujesz pieniądze. To świetna sytuacja.

Program partnerski

Właściciel serwisu dokłada wszelkich starań, by informacje prezentowane w serwisie były kompletne, aktualne i zgodne ze stanem faktycznym. Nie ponosi on żadnej odpowiedzialności za skutki wykorzystywania prezentowanych danych. Nie udziela dodatkowych informacji na temat produktów prezentowanych w serwisie.

 

Treści zawarte na tym portalu mają wyłącznie charakter informacyjno-reklamowy (nie odpowiadamy również za treści witryn, do których prowadzą odnośniki z naszego portalu) i nie stanowią rekomendacji. Korzystanie z portalu jest dobrowolne. Znaki towarowe użyte jedynie w celach informacyjnych.

OPEN ON NEW TAB DONATE / OTWÓRZ W NOWYM OKNIE DAROWIZNA

Jest to narzędzie internetowego marketingu. To skrypt sprzężony z bazą zamówień sklepu internetowego. W programie tym organizatorem jest sklep online, oferujący produkty lub usługi - zaś uczestnikami są osoby fizyczne lub firmy dysponujące własną stroną WWW. Partner po przystąpieniu do programu umieszcza na swojej stronie materiały dostarczone mu przez organizatora - w zamian za to otrzymuje prowizję za każdy udział w transakcji, która rozpoczęła się na jego stronie.

 

W praktyce wygląda to tak, iż klient wchodzi na stronę internetową partnera. Na stronie tej zapoznaje się z ofertą sklepu, po czym ze strony partnera za pomocą hiperłączy przechodzi na stronę sklepu. Jeżeli klient ten dokona zakupów w sklepie organizatora - wówczas partner otrzymuje prowizję (zazwyczaj w postaci kilku procent wartości zamówienia) od organizatora.

 

Programy partnerskie tworzone są najczęściej przez sklepy jubilerskie, markowe perfumy czy sprzedające e-booki.

f

Odwiedź i polub nas na

FACEBOOK

Share Social Media
|

Na górę