Network Marketing

JAK STWORZYĆ DOCHÓD PASYWNY?    

PROGRAM PARTNERSKI

FINANSerka. Porównywarki i kalkulatory finansowe online, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku

BitBay - Największa Polska giełda cyfrowych walut

SPRAWDŹ PROGRAMY

Przejdź

 Jest to narzędzie internetowego marketingu. To skrypt sprzężony z bazą zamówień sklepu internetowego. W programie tym organizatorem jest sklep online, oferujący produkty lub usługi - zaś uczestnikami są osoby fizyczne lub firmy dysponujące własną stroną WWW. Partner po przystąpieniu do programu umieszcza na swojej stronie materiały dostarczone mu przez organizatora - w zamian za to otrzymuje prowizję za każdy udział w transakcji, która rozpoczęła się na jego stronie.

 

 W praktyce wygląda to tak, iż klient wchodzi na stronę internetową partnera. Na stronie tej zapoznaje się z ofertą sklepu, po czym ze strony partnera za pomocą hiperłączy przechodzi na stronę sklepu. Jeżeli klient ten dokona zakupów w sklepie organizatora - wówczas partner otrzymuje prowizję (zazwyczaj w postaci kilku procent wartości zamówienia) od organizatora.

 

 Programy partnerskie tworzone są najczęściej przez sklepy, które sprzedają produkty z dużą marżą. Dotyczy to np. takich branż jak jubilerstwo, markowe perfumy czy e-booków. Wszędzie tam - gdzie sklep może odstąpić część swojego zysku na rzecz większej sprzedaży. Również na rynkach sportowych np. związanymi ze sportami zimowymi (snowboard, narciarstwo) inwestuje się w programy partnerskie - ze względu na to, iż istnieje sporo stron traktujących o sportach zimowych, strony te są potencjalnymi partnerami programów partnerskich. W przypadku, gdy duże firmy uruchamiają swój program partnerski, robią to najczęściej na bazie narzędzia stworzonego specjalnie na ich potrzeby i niezależnego od innych podmiotów. Pozostali gracze korzystają z oprogramowania zewnętrznego, ogólnie dostępnego, choć integrowanego indywidualnie  lub decydują się na udział w programach afiliacyjnych, które oparte są na sieciach programów partnerskich.

 

 Regulaminy programów partnerskich najczęściej dokładnie precyzują rolę uczestnika takiego programu. W większości przypadków partner nie jest ani przedstawicielem organizatora ani pośrednikiem pomiędzy klientem a sklepem.

 

 Partycypowanie w programie partnerskim jest rodzajem telepracy.

 

 Istnieje kilka metod promocji linków affiliacyjnych w programach partnerskich, m.in:

 

  •     Promocja linków w mediach społecznościowych

 

  •    Umieszczenie kodów lub linków partnerskich na własnej stronie internetowej lub blogu   

 

  •     Promocja na forach dyskusyjnych

finanserka   © 2018

Przed przystąpieniem do jakiegokolwiek biznesu pamiętaj o dokonaniu realistycznej oceny swoich możliwości finansowych, dokładnie wszystko przeczytaj i szczegółowo przeanalizuj, ewentualnie skonfrontuj z innymi podobnymi publikacjami. Portal, który przeglądasz nie jest poradnikiem inwestycyjnym w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, lub ich emitentów (Dz. U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715). Nie mniej jednak prezentowane treści mogą być pomocne w zarabianiu oraz marketingu online. Pamiętaj, że żaden, ale to żaden sposób na zarabianie pieniędzy nie daje nigdy 100% gwarancji zarobku i ode mnie tej gwarancji również nie otrzymasz. Prezentowane biznesy to programy, które osobiście sprawdziłem i z których usług korzystam.

Właściciel serwisu dokłada wszelkich starań, by informacje prezentowane w serwisie były kompletne, aktualne i zgodne ze stanem faktycznym. Nie ponosi on żadnej odpowiedzialności za skutki wykorzystywania prezentowanych danych. Portal nie udziela dodatkowych informacji na temat produktów prezentowanych w serwisie.

 

 Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację tego faktu. Dzięki plikom cookie personalizujemy Twoje odwiedziny ;)