Jeśli Twoim celem jest zarabianie pieniędzy w Internecie lub generowanie pasywnego dochodu przez Internet, oznacza to, że planujesz stworzyć własny biznes online 👏

Jeśli potrzebujesz długoterminowego sposobu na generowanie dochodu, istnieje wiele odpowiednich opcji.

Rewolucje, Thomas Edison, Influenserzy i biznes internetowy

Czytaj dalej

wesprzyj

Zainspiruj się, wybierz kierunek działania, dzięki naszemu portalowi network-marketing.pl

 

Dzięki własnej stronie www, narzędziom do wykorzystania na blogu, czy fanpagu buduj zaufanie do własnej marki i sukces, zarabiając przy tym online na fundamencie internetu.

Właściciel portalu network-marketing.pl dokłada wszelkich starań, by informacje prezentowane w serwisie były kompletne, aktualne i zgodne ze stanem faktycznym. Nie ponosi on żadnej odpowiedzialności za skutki wykorzystywania prezentowanych danych. Nie udziela dodatkowych informacji na temat produktów prezentowanych w serwisie.

 

Właściciel portalu nie odpowiada również za treści witryn, do których prowadzą odnośniki. Korzystanie z portalu jest dobrowolne. Znaki towarowe użyte zostały jedynie w celach informacyjnych. Portal network-marketing.pl ma charakter informacyjno-reklamowy.

© Network Market's Group Polska

zakupy online

info

narzędzia

network-marketing.pl

#subskrybuj
SUBSKRYBUJ open_in_new

Subskrybuj

#subskrybuj
SUBSKRYBUJ open_in_new

* Zapisując się, akceptujesz politykę prywatności.

Zapisz się do naszego Newslettera, a otrzymasz rzetelną dawkę wiedzy wprost na Swojego maila.

Bądź na bieżąco z nowościami

W

Tutaj – gdzie nie zakorzeniła się jeszcze niepełnosprawność społeczna, ekskluzywna kasta, nadmierna konkurencja i stereotypowy konwencjonalizm Starego Świata – istnieje otwarte pole dla ludzi utalentowanych, umiejętności i energii, aby wspiąć się po drabinie społecznej i osiągnąć taki stopień bogactwa i wyniesienia społecznego, który jest możliwy tylko dla nielicznych uprzywilejowanych w innych krajach.

XIX wieku wielu Anglików i Irlandczyków (głównie mężczyzn) porzuciło swoje domy, aby rozpocząć nowe życie w Nowej Zelandii, przyciągniętych nie tylko kopalniami złota, ale także obfitością możliwości w branżach takich jak drewno, wełna i polowanie na foki. W "The Penguin History of New Zealand", historyk Michael King napisał, cyt.:

Pod pewnymi względami możliwości zarabiania pieniędzy w Internecie nie różnią się tak bardzo od sposobów, w jakie ludzie od wieków próbują się wzbogacić na marginesie społeczeństwa. Jeden przykład:

Wyrwij się z wyścigu szczurów 

 

gra planszowa Cashflow

 

REKLAMA

Czy ten sposób myślenia – optymizm, wiara w merytokrację – nie brzmi jak logika, która przyciąga ludzi do sieci? Oczywiście nie każdy, kto wybrał się do Nowej Zelandii, znalazł złoto i stał się bogaty. W kopalniach złota zrobiło się tłoczno, na foki doszło do nadmiernego polowania i w krótkim czasie szansa, która wydawała się darmowym pieniądzem, stała się szalenie konkurencyjna.

 

To samo miało miejsce w Internecie pod koniec ostatniej dekady XX wieku, gdzie istniały również jasne pola dla ludzi utalentowanych, umiejętności i energii, aby wspiąć się po drabinie społecznej i osiągnąć taki poziom bogactwa i wyniesienia społecznego, który był możliwy tylko dla nielicznych, a Internet dopiero zaczynał się rozwijać.

 

Jak więc sprawdzić, czy Twój pomysł generujący dochód, to coś więcej niż błysk w głowie? Zacznij od przemyślenia, że pomysł to nie to samo, co biznes. Musisz być w stanie dokładnie opisać, jak przejść od pierwszego do ostatniego kroku (prawdopodobnie generując przychód lub dochód pasywny). To proste, ale warto powiedzieć: jeśli naprawdę chcesz zarabiać pieniądze w Internecie, wiedz, jak będziesz zarabiać w Internecie?

 

W obecnej sytuacji na rynku internetowym trudno jest wejść z nowym biznesem. W ostatnich latach rynek stał się bardziej szczelny, przesycony i naprawdę wymaga ciężkiej pracy, czyli znalezienia własnej niszy, dzięki której będziemy mogli z sukcesem prowadzić własny biznes w Internecie.

 

Mimo to nie należy się zniechęcać. Mając dobrą strategię, odpowiedni produkt, odbiorców, którzy są już w pewnym stopniu konsumentami naszych treści w Internecie lub już naszymi klientami, start jest całkiem możliwy. Tym bardziej wykorzystanie tego potencjału. Być może przyszły biznes internetowy nie będzie tak spektakularny, jak spektakularna okazała się żarówka Thomasa Edisona, ale musi opierać się na rozwiniętych umiejętnościach sprzedażowych, które młody Thomas rozwinął podczas pracy na kolei sprzedając gazety, gdzie przeszedł od pracownika do posiadania własnego biznesu z tuzinem innych chłopców.

Thomas Edison rozwinął swoje umiejętności jako operator telegrafu. Zdobyte doświadczenia dały mu przewagę bycia biznesmenem i rozsławiły go jako wynalazcę żarówki. Będąc operatorem telegrafu, wiedział, co sprawiło, że wynalazca telegrafu odniósł sukces, i jako młody człowiek rozumiał siłę tego systemu. Mocą żarówki nie była sama żarówka, ale system linii elektrycznych i stacji przekaźnikowych zasilających żarówkę, dlatego stał się bogaty i sławny, ponieważ widział duży potencjał, gdy inni ludzie widzieli tylko żarówkę. Po zdobyciu umiejętności sprzedawcy, zobaczeniu i zrozumieniu mocy systemu, zrozumiał, że bez wykorzystania sieci nie da się zbudować siły i sukcesu własnego biznesu. Właśnie dlatego najbogatsi ludzie na świecie budują sieci.

W dzisiejszym świecie potęga komputerów i Internetu daje wielu osobom szansę na osiągnięcie sukcesu, gdyby tylko efektywnie pracowały nad zbudowaniem własnej sieci. W Internecie istnieje wiele rozwiązań umożliwiających rozwój własnego biznesu. Często nie wymaga to posiadania własnego produktu, a większość pracy jest już wykonana w 90%, z czego 10% pozostaje dla nas. Tym samym wracamy do nauki umiejętności sprzedażowych (promocja, udostępnianie, polecanie, reklama). Ci z Was, którzy rozważają założenie własnego biznesu internetowego, muszą zważać, z kim się zadaje i kim są przyszli nauczyciele, ponieważ rodzina, przyjaciele i nauczyciele są bardzo ważną częścią waszej sieci. Jednak ważne jest, to jaki przekaz płynie od nich w naszą stronę.

 

Nie jest tajemnicą, ale na przestrzeni trzydziestu lat rynek bardzo się zmienił, stał się bardziej hermetyczny i wybór najodpowiedniejszego rozwiązania dla własnego biznesu internetowego jest trudniejszy. Z rozwoju Internetu skorzystała niewielka grupa influencerów. Zdobyli popularność w Internecie i wykorzystują swoją sławę, wpływając na swoich widzów, czytelników, odbiorców i ich światopogląd, gust itp. Osoby te mają mnóstwo subów, obserwujących i polubień. Odbiorców może przyciągnąć osobowość (wyrażana poprzez treści takie jak vlogi), wygląd (instamodelki) lub wartościowe, ciekawe i długotrwałe treści. Konsumenci podczas dokonywania wyborów zakupowych ufają innym ludziom bardziej niż przekazom marki. I dlatego influencer marketing opiera się na zaufaniu konsumentów do influencerów, a co za tym idzie także do reklamowanej przez nich marki.

Rynek nadal rośnie wykładniczo. Według eMarketer wartość świata wzrośnie z 4,2 biliona dolarów w 2020 roku do 5,5 biliona dolarów w 2022 roku.

 

Sprzedaż internetową należy rozpatrywać nie tylko w przypadku produktów z najwyższej półki, ale wręcz przeciwnie – w celu znalezienia niszy. Wąskie, wyspecjalizowane kategorie, adresowane do konkretnej grupy odbiorców, pozwolą zaspokoić jej specyficzne potrzeby. Warto też zwrócić uwagę na porę roku, święta i okazje takie jak komunie, wesela, Walentynki czy Dzień Matki.

 

Dopasowanie oferty do aktualnego zapotrzebowania to nie jedyny warunek sukcesu » Prowadzenie własnego biznesu w Internecie « wiąże się z koniecznością podążania za najnowszymi trendami – omnichannel, mobile commerce czy social commerce to tylko niektóre z nich. Ich dobre poznanie i zastosowanie najnowocześniejszych rozwiązań i technologii cyfrowych może poprawić doświadczenia zakupowe klientów, a co za tym idzie, przynieść Ci zysk.

Zacznij teraz →

REKLAMA

Page Title Network-Marketing.pl Network marketing, inaczej zwany marketingiem sieciowym, to model biznesowy, który opiera się na sprzedaży produktów przez zewnętrznych przedstawicieli - partnerów, afiliantów. Specyficznym elementem modelu marketingu sieciowego jest MLM, czyli marketing wielopoziomowy. Chodzi o to, że oprócz sprzedaży produktów, ważne jest też werbowanie nowych przedstawicieli do biznesu. Marketing sieciowy oparty jest na obsłudze klientów bezpośrednio, bez sprzedaży tych produktów w sklepach tradycyjnych. Marki operujące w marketingu sieciowym przekonują, że zamiast wydawać pieniądze na drogie reklamy w mediach, wola przeznaczyć te środki na wypłatę prowizji dla przedstawicieli. | Network-Marketing.pl Praca w marketingu sieciowym rozpoczyna się najczęściej od zapoznania się z ofertą dostawcy usługi, produktu, równoznacznie reklamodawcy. Przedstawiciele działają niezależnie i nie są nigdy związani umowami o pracę. Mają promować produkty lub usługi, a w zamian za to otrzymują prowizję od sprzedaży. Gdy zwerbują kolejne osoby do sprzedaży produktów, mogą stworzyć grupę sprzedawców, co sprawia, że otrzymują dodatkową prowizję również od sprzedaży tych osób. | Network-Marketing.pl Network marketing nie wymaga inwestowania dużych pieniędzy. Może być zajęciem dodatkowym, funkcjonującym niezależnie od pracy na etacie, może być wykonywana w dowolnym miejscu i dowolnym czasie. Jeśli jesteśmy w stanie odnaleźć się w takim modelu współpracy, to otrzymujemy szansę na stabilne zarobki. | Network-Marketing.pl Właściciel serwisu dokłada wszelkich starań, by informacje prezentowane w serwisie były kompletne, aktualne i zgodne ze stanem faktycznym. Nie ponosi on żadnej odpowiedzialności za skutki wykorzystywania prezentowanych danych. Portal nie udziela dodatkowych informacji na temat produktów prezentowanych w serwisie |